2012. május 24., csütörtök

EP ajánló: Ted Stinson - Missing Hugs EP

Friss EP-ajánlónkban egy újabb magyar tehetség követel magának helyet a nap alatt! A szegedi Ted Stinson aka Kiss Gergely legutóbbi produkciója, a Deep Records által felkarolt 'Missing Hugs' EP-je irányítottan került a kezembe, hiszen maga a szerző küldte el nekem promóba a kislemez anyagát. Mivel nagyon megtetszett a cuccos - ami egyébként peak time zenék a javából (tech alapokon, némi trancy beütéssel - a szerk.), rengeteg emócióval és húzós groove-okkal - , úgy döntöttem pár sort mindenképp kanyarítok hozzá, hiszen megérdemli a kiemelt figyelmet. Ezúttal azonban rendhagyó módon maga Ted mutatja be az EP-két számát.
"A Missing Hugs track-et épp a barátnőmmel való szakítás után kezdtem el írni. Ahogy a cím is utal rá. Eléggé magam alatt voltam és csak a zene által sikerült jobb kedvre derülnöm. Megpróbáltam belerakni amit éreztem. Amikor kész lett - szerintem olyan két hét alatt - elküldtem a Manual kiadónak. Paul Hazendonk írta, hogy tetszik neki a dal, de nagyon tele vannak. Megmutatta egy barátjának a Jerry van Schie-nek, aki a Groovecollection tulaja. Őt nagyon érdekelte és megbeszéltük, hogy a Deep Records kiadja. Ott olyan nevek debütáltak mint Matthew Dekay, 16bit Lolitas, Rene Amesz, Guy J stb.
A Csongradi Avenue track-et Jerry kérésére írtam, hogy ne csak egy zene legyen a kiadványon. Azt másfél hét alatt sikerült összehoznom. Úgy vettem észre, hogy izgalmasabb volt a feladat, hogy időre, megrendelésre kellett csinálnom. Stílusban a progressive house vonalat preferálom, abból is próbálom követni a komolyabb, mélyebb hangzásvilágot. Egyébként Cubase-t használok. Jelenleg csak VST szintikkel nyomom, de majd be szeretnék beruházni egy vasra is.


Íme néhány visszajelzés az EP-vel kapcsolatban:

Nick Stoynoff: Both wicked tunes, full support:)
Martin Garcia: Great EP. Thanks a lot
Nick Warren: Two great tracks from Ted, cheers Jerry :)
Blake Sutherland: Wonderful progression and drive in both tracks. Great stuff for a dancefloor to get lost in. Missing Hugs is my pick. Thanks!
Darren Drake: Loving both tracks on this one. Full support and well done on finding another new talent.
Sezer Uysal: Perfect tracks !! Full support.
Paul Hazendonk: Awesome stuff without a doubt, but just a little bit too prog/trancey for my sets.
Cid Inc: very good, thanks!
Hernan Cattaneo: Very good
Onno: Two strong deep atmospheric tracks, great release!
Alfred Bos: The talents keep on coming on Deep. Ted Stinsons' Missing Hugs is a nice surprise. However, the winner is tucked away on the flipside: Csongradi Avenue taps into the classic Dutch clubsounnd (tech-house topped off with a smittering of trance) and gives it a new spin. Love it.
DWK: Proper Hernan-style sounds, loving Missing Hugs!
Derek Howell: Really digging Missing Hugs, will play. Thanks!
Darin Epsilon: Good stuff! Thanks" 


Ted Stinson - Missing Hugs EP 

Label: Deep Records (Groovecollection)
Katalógus szám:  DEEP055
Megjelent: 2012. május 8.
Stílus: Tech House
Producer: Kiss Gergely

Tracklist: 
1. Missing Hugs (7:44)
2. Csongradi Avenue (7:35)






BUY IT ON BEATPORT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése